نتایج لاتاری ۲۰۲۱

متقاضیانی که برنده لاتاری گرین کارت آمریکا در دوره ۲۰۲۱ (DV-Lottery) میشوند، نامه ای با عنوان “نامه قبولی” که اعلامیه ای رسمی مبنی بر برنده شدن شان در لاتاری میباشد، دریافت میکنند. در صورت قبولی در لاتاری، این نامه بلافاصله پس از وارد کردن کد تاییدیه (Confirmation Number) که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اید ظاهر می گردد.

توجه داشته باشید که هیچ نامه ای به آدرس پستی شما یا ایمیل تان ارسال نمی گردد. نامه قبولی در لاتاری گرین کارت آمریکا به صورت اینترنتی صادر شده و دارای مشخصات انحصاری و اختصاصی زیر میباشد:

  1. بارکد اختصاصی متقاضی
  2. اطلاعات ثبت شده متقاضی در هنگام ثبت نام در لاتاری
  3. کیس نامبر انحصاری فرد برنده شده
  4. محل مصاحبه که در سفارت ایالات متحده در “آنکارا”، “ابوظبی” و یا “ایروان” می باشد.

نمونه ای واقعی از “نامه قبولی” که یکی از برندگان این شرکت دریافت نموده است.

در صورت قبولی، شما نیز نامه مشابه این نامه دریافت خواهد نمود.
(جهت مشاهده در اندازه بزرگتر، لطفاً روی تصویر کلیک کنید)

نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا

برنده شدن در لاتاری گرین کارت به طور اتوماتیک تضمین کننده دریافت گرین کارت آمریکا نخواهد بود. تعداد افرادی که در لاتاری برنده میشوند، همیشه بسیار بیشتر از افرادیست که مجاز به دریافت ویزای مهاجرت به آمریکا هستند. این بدان دلیل است که تمامی افرادی که برنده شده اند یا مجاز به ادامه شناخته نشده اند و یا خود باقی مراحل را طی نکرده اند. زمانیکه ۵۵٫۰۰۰ ویزا صادر شد، برنامه ویزای مهاجرت آمریکا برای همان سال مختومه اعلام میشود. نتایج لاتاری هر ساله از ۱۲ اردیبهشت اعلام میشود.

جهت مطالعه راهنمای کنترل و چک کردن نتایج لاتاری گرین کارت دوره ۲۰۲۱ که در سال ۱۳۹۸ (۲۰۱۹) ثبت نام کرده اید به این صفحه مراجعه نمایید.