زمان اعلام نتایج لاتاری:

نتایج لاتاری گرین کارت 2021 آمریکا از ساعت 8:30 شب به وقت ایران در تاریخ 17 خرداد سال 99 از طریق وب سایت اداره مهاجرت آمریکا اعلام شد.

وب سایت نتایج لاتاری:

با مراجعه به آدرس www.dvlottery.state.gov/ESC از نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا مطلع گردید.

نحوه اطلاع از نتایج لاتاری: 

جهت اطلاع از نتایج لاتاری گرین کارت DV-2021 داشتن Confirmation Number که در زمان ثبت نام دریافت کرده اید ضروری می باشد. کد رهگیری یا کانفرمیشن نامبر یک کد 16 رقمی بوده و برای افرادی که در لاتاری دوره گذشته (که سال پیش ثبت نام کرده اند) شرکت کرده اند با عدد 2021 شروع میشود.

در زیر نمونه ای از رسید ثبت نام نهایی در لاتاری 2019 را مشاهده می نمایید.
DV-Lottery Success Confirmation

همانطوریکه در تصویر زیر مشاهده میکنید، بایستی در قسمت اول Confirmation Number، در قسمت دوم فقط نام خانوادگی، در قسمت سوم سال تولد خود را به میلادی نوشته و در قسمت چهارم نوشته های داخل تصویر را وارد نموده دکمه Submit را فشار دهید.

صفحه بررسی نتایج لاتاری

در صورتیکه کانفرمیشن نامبر خود را فراموش یا گم کرده اید، روی گزینه Forgot Confirmation Number کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید تا کانفرمیشن نامبر شما بازیابی گردد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر به صفحه مربوط به فراموشی کانفرمیشن نامبر مراجعه نمایید و دستورالعمل را با دقت مطالعه نمایید.

افرادی که ثبت نام خود را از طریق شرکت «بهسا تراول» تکمیل کرده اند در آخرین ایمیلی که از طرف ما دریافت کرده اند اطلاعاتی نظیر نام خانوادگی، سال تولد و شماره تاییدیه یا رهگیری (Confirmation Number) ارسال شده است که به همراه همان ایمیل نحوه بررسی قبولی یا عدم قبولی اعلام شده است.

 

اطلاع از قبولی در لاتاری:

در صورت قبولی در لاتاری، نامه ای مشابه نامه زیر در صفحه ظاهر خواهد شد. این نامه به صورت اینترنتی صادر شده و دارای مشخصات انحصاری و اختصاصی زیر میباشد:

  1. اطلاعات ثبت شده متقاضی در هنگام ثبت نام مانند نام و نام خانوادگی و آدرس
  2. کیس نامبر انحصاری فرد برنده شده
  3. محل مصاحبه که در سفارت ایالات متحده در “آنکارا”، “ابوظبی” و یا “ایروان” می باشد.

مراحل و خدمات بعد از قبولی بهسا تراول برای برندگان لاتاری

 

نمونه ای واقعی از “نامه قبولی” که سال گذشته یکی از برندگان این مرکز دریافت نموده است.

در صورت عدم قبولی در لاتاری:

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

Please verify that you have entered all information correctly. You may re-check the Entry status by clicking on the ESC Home Page link below.

 

برنده شدن در لاتاری گرین کارت به طور اتوماتیک تضمین کننده دریافت گرین کارت نخواهد بود. تعداد افرادی که در قرعه کشی برنده میشوند، همیشه بسیار بیشتر از افرادیست که مجاز به دریافت ویزای مهاجرت به آمریکا هستند. این بدان دلیل است که تمامی افرادی که برنده شده اند یا مجاز به ادامه شناخته نشده اند و یا خود باقی مراحل را طی نکرده اند. زمانیکه 55.000 ویزا صادر شد، برنامه ویزای مهاجرت آمریکا برای همان سال مختومه اعلام میشود.

امیدواریم شما کاربر گرامی، یکی از برندگان و قبول شدگان لاتاری گرین کارت 2021 آمریکا باشید.