مراحل دریافت گرین کارت از طریق برنده شدن در لاتاری

مفتخریم به اطلاع کاربران محترم برسانیم که بهسا تراول با پیشینه بلند مدت و موفق و بهره گیری از کارشناسان و مشاوران مجرب، اقدام به ارائه مشاوره در زمینه ثبت نام صحیح در لاتاری، و راهکارهای بعد از قبولی و تهیه مدارک جهت ارائه به سفارت تا دریافت ویزا می نماید.

نیازسنجی: آیا واقعاً نیاز به مهاجرت به آمریکا دارم؟

قدم اول: نیازسنجی. قبل از هرگونه اقدامی جهت ثبت نام در لاتاری گرین کارت، منطقی است که ابتدا میزان تمایل خود را جهت شرکت در این قرعه کشی بسنجید. آیا واقعاً نیاز یا تمایل به مهاجرت به آمریکا دارید؟ آیا شرایط شرکت در لاتاری را دارید؟ آیا پس از قبولی در لاتاری میتوانید شرایط رفتن را مهیا کنید؟ و…

ثبت نام صحیح در لاتاری

قدم دوم: ثبت نام صحیح در لاتاری. تنها افرادی در لاتاری شرکت داده میشوند که اطلاعات ثبت شده شان در فرم های اولیه منطبق با استانداردهای ارائه شده در دستورالعمل اداره مهاجرت باشد. بدین معنا که الزاماً همه ثبت نام های انجام شده مورد تایید نخواهد بود. بنابراین دقت لازم در تهیه اطلاعات و بویژه تصویر استاندارد، امکان شرکت داده شدن در لاتاری را افزایش میدهد. سالانه بالغ بر سه میلیون فرم بعلت کوتاهی در تکمیل صحیح فرم ها از شرکت در لاتاری باز می مانند. (ثبت نام)

دریافت کانفرمیشن نامبر

قدم سوم: دریافت کانفرمیشن نامبر (کد تاییدیه ثبت نام) و انتظار جهت اعلام نتایج لاتاری

بررسی نتایج لاتاری

قدم چهارم: بررسی نتایج لاتاری در 1 می سال بعد از طریق کد رهگیری دریافتی

تکمیل فرم DS-260

قدم پنجم: در صورت قبولی، تکمیل فرم DS-260 و تهیه مدارک مربوطه (Civil Documents) و انجام مدیکال جهت ارائه به سفارت

مصاحبه سفارت

قدم ششم: حضور در سفارت آمریکا، واریز هزینه ها، ارائه مدارک و انجام مصاحبه

دریافت ویزای آمریکا

قدم هفتم: در صورت تایید مدارک، دریافت ویزا و در صورت عدم تایید مدارک، رفع نواقص و انتظار جهت طی مراحل اداری «Administrative Processing» تا زمان کلیر شدن پرونده و صدور ویزا

پرداخت هزینه صدور گرین کارت و ورود به آمریکا

قدم هشتم: واریز هزینه صدور گرین کارت، سفر به آمریکا و دریافت گرین کارت و SSN

شما متقاضی گرامی میتوانید در طی این مسیر از تمامی خدمات مشاوره ای این شرکت که نتیجه سالها تجربه عملی و مطالعه علمی و منطبق با آخرین شرایط پذیرش مهاجر از سوی ایالات متهده میباشند، بهره مند گردید. یقیناً بهره جویی از راهنمایی های مشاور آشنا به کلیه مراحل، باعث برداشته شدن موانع و آسودگی خاطر شما خواهد شد.

جهت آشنایی با خدمات این مرکز برای برندگان لاتاری لطفاً به صفحه راهنمای برندگان مراجعه نمایید.