مدارک برندگان لاتاری

مدارک برندگان لاتاری همان مدارک Civil Document ها و یا به نوعی اطلاعات هویتی، پزشکی، مالی و سوابق تحصیلی و شغلی هستند که باید تهیه و ترجمه شده و در زمان مصاحبه در سفارت ارائه شوند. تهیه این مدارک اهمیت بسیار بالایی دارد و هر گونه نقصی در پرونده منجر به به تعویق افتادن پروسه در سفارت میشود و ممکن است بعلت عدم وجود زمان کافی جهت تهیه مجدد آنها از دریافت ویزا باز بمانید.

 پاسپورت

هر فرد زیر مجموعه کیس شما چه نوزاد و چه بزرگسال باید حتماً پاسپورت جداگانه داشته باشد و در روز مصاحبه تحویل آفیسر در سفارت دهد. هر پاسپورت باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

شناسنامه

اصل، کپی و ترجمه تمامی صفحات شناسنامه های اعضای کیس بایستی تهیه و تحویل سفارت شود.

سند ازدواج و یا گواهی طلاق

اصل، کپی و ترجمه تمامی صفحات سند ازدواج افراد متاهل و یا گواهی طلاق افراد مطلقه

مدارک تحصیلی یا گواهی شغلی

برنده اصلی لاتاری بایستی مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا به بالا را در سفارت ارائه دهد. در صورت عدم داشتن تحصیلات کافی، بایستی دو سال سابقه کار طی 5 سال گذشته که نیاز به حداقل دو سال آموزش و یا تجربه دارد ارائه دهید. تنها مرجع تصمیم گیری در رابطه با مشاغل مورد تایید برندگان لاتاری که جایگزین مدرک تحصیلی میباشد، وب سایت اداره کار ایالات متحده به نشانی onetonline.org میباشد که در آن متقاضی باید اثبات کند شغل او در Zone چهار و دارای SVP بالاتر از هفت است.

کارت پایان خدمت سربازی

سربازی در ایران شرایط خاص خود را دارد و برای ارائه آن ملاحظات مهمی وجود دارد.

نتایج آزمایشات پزشکی

سفارت برای تمامی افراد حاضر جهت انجام مصاحبه، نیاز به تایید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد سفارت (Panel Physician) دارد. مدارک پزشکی یا مدیکال لاتاری طبق شرایط ذکر شده در صفحه مربوط به مدیکال برندگان لاتاری بایستی تهیه و ارائه شوند.

گواهی تمکن مالی یا فرم اسپانسر

از مهمترین مدارکی که برندگان لاتاری بایستی به همراه سایر مدارک به سفارت ارائه دهند،گواهی تمکن مالی است. اثبات تمکن یا توان مالی به روش های زیر ممکن است:

  • موجودی حساب شخصی برنده لاتاری
  • سند ملکی به نام یا همراه برنده لاتاری
  • پیشنهاد شغلی (Job Offer) از یک کارفرما در ایالات متحده
  • اسپانسر

هدف از این کار اثبات توان مالی متقاضی جهت زندگی در آمریکا میباشد تا از Public Charge یا اصطلاحاً وابسته به دولت شدن جلوگیری شود. جهت کسب اطلاعات کاملتر به صفحه مخصوص شرایط تهیه تمکن مالی و تکمیل فرم اسپانسر مراجعه نمایید.

به خاطر داشته باشید که عدم ارائه صحیح هر یک از مدارک فوق ممکن است کیس برنده لاتاری را با بحران جدی مواجه کرده و از دریافت ویزا جلوگیری بعمل آورد. مشاورین با تجربه ما در بهسا تراول با حساسیت و جدیت خاصی آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی به برندگان لاتاری میباشند.