واکسیناسیون و  مدیکال برندگان لاتاری:

سفارت برای تمامی افراد حاضر در سفارت جهت انجام مصاحبه، نیاز به تایید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد سفارت (Panel Physician) دارد. مدارک پزشکی یا مدیکال لاتاری طبق شرایط زیر برای هر فرد بایستی تهیه گردد:

  1. ابتدا به واحد واکسیناسیون انستیتو پاستور ایران در تهران و یا مراکز هلال احمر در شهرستان ها مراجعه کرده و اقدام به تزریق واکسنهای مربوط به هر فرد نمایید. در زمان مراجعه به انستیتو پاستور به مسئول واکسیناسیون بگویید که واکسن ها را برای سفارت آمریکا میخواهید. بسته به شرایط شما زمانبندی جهت انجام واکسیناسیون به شما ارائه خواهد شد. پس از اتمام تزریق تمامی واکسن ها، اصل گذرنامه را ببرید تا کارت واکسیناسیون بین المللی به نام هر فرد صادر شود. این کارت را پزشک سفارت از شما درخواست خواهد کرد.
  2. مدارک پزشکی شما تنها در صورتی کامل خواهد شد که پزشک سفارت معاینات تکمیلی را انجام داده و کارت واکسیناسیون ایران را تایید نماید. وقت پزشک از شهر محل سفارت (آنکارا، ابوظبی و یا ایروان) توسط «بهسا تراول»، یک ماه مانده به زمان مصاحبه تان برای شما دریافت خواهد شد. وقت ویزیت پزشک معمولاً 2 الی 4 روز کاری قبل از روز مصاحبه خواهد بود. حضور به موقع در مطب پزشک سفارت ضروریست.

در صورت نیاز به مشاوره این مرکز جهت اخذ وقت پزشک معتمد سفارت در آنکارا، ایروان و یا ابوظبی، با ما تماس بگیرید.