«بهسا تراول» با بهره جویی از کادری مجرب و با سابقه کاملاً عملی آماده ارائه خدمات زیر به علاقه مندان به مهاجرت از طریق لاتاری گرین کارت به آمریکا را دارد:

ثبت نام لاتاری گرین کارت:

همانطورکه میدانید ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا فرایندی کاملاً رایگان برای افرادیست که شرایط شرکت در لاتاری را دارند. روال ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وب سایت اداره مهاجرت به نشانی www.dvlottery.state.gov میباشد. این ثبت نام در عین سادگی دارای حساسیت خاص خود میباشد تا اولاً در اثر اشتباهات احتمالی فرم شما  جهت شرکت در قرعه کشی مردود اعلام نشود و دوماً در اثر ثبت اشتباه اطلاعات و در صورت قبولی از دریافت ویزا محروم نشوید. مرکز ما طبق روال هر سال آماده ثبت نام شما در لاتاری گرین کارت آمریکا میباشد. برای شروع میتوانید به قسمت «از کجا باید شروع کنم» مراجعه کنید.

نگهداری و بایگانی کانفرمیشن نامبر:

نگهداری رسید ثبت نامی دریافتی از سایت اداره مهاجرت جهت چک نتایج (Confirmation Number) در زمان اعلام نتایج لاتاری

چک نتایج لاتاری:

برای مشترکین شرکت نتایج لاتاری به صورت رایگان چک شده و به به صورتی تلفنی به فرد برنده شده اطلاع داده میشود.

مشاوره به برندگان لاتاری گرین کارت:

جهت آغاز مراحل مربوط به تهیه فرم های مهاجرتی و شرایط منطبق با کیس، تهیه مدارک مالی، پزشکی، تحصیلی و شغلی، تهیه وقت مصاحبه، تعیین محل دریافت پاسپورت و ویزا، انجام مصاحبه و آمادگی جهت مهاجرت به آمریکا و مسائل مربوطه. جهت آشنایی کامل با خدمات مربوط به برندگان لاتاری گرین کارت به صفحه «برندگان لاتاری» مراجعه نمایید.

گواهی سوابق خدمات ما را میتوانید اینجا ملاحظه نمایید.